save the date

Syslöjd

Datum: 2011-03-20 Tid: 10:24:04

Igår blev det inget bloggande på hela dagen för jag var med Linnéa. Fast bara från klockan tre och framåt, men innan dess hände inget som var värt att nämnas.

Vi började med att gå ner på stan för att gå till Myrornas och handla tyg. Bara för att upptäcka att det var stängt. Men det gjorde inget för det fanns tyg på skolan så vi kunde sy ändå. Inget måttband dock, så vi fick gå på känsla. Jag gjorde mig en oerhört vacker kreation - en långklänning i aprikos med tillhörande sjal.
Linnéa ville sy en kudde så jag hjälpte henne med det. Vi blev nästan färdiga.. Eller ja, det blev aldrig nåt sytt men vi har 24 st rutor i alla fall, som så småningom ska bli en kudde. Eller ja, ett örngott snarare. Vi jobbar på det.
Sedan blev jag bjuden på middag (tacos) och så fick jag nästan efterrätt i form av chokladpudding också, om Linnéa hade orkat göra en. Middagen var jättegod och efterrätten hade säkert också varit det! Vi slutade dagen i soffan med en film där det egentligen inte hände nåt, så det gjorde ju inget att Linnéa somnade.. En toppendag blev det på det hela taget, och självklart finns bilder från syslöjden!
NinaCrown

SV; Kan inte säga vad som är skillnaden mellan Perfect World och WoW då jag inte spelat wow... Men i princip hela Perfect world är gratis, enda gången man behöver betala något är när man själv vill för att köpa spec utrustning och dylikt ^^

2011-03-20 | 13:46:52
Blogg: http://ninacrown.wordpress.com/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...