save the date

Middagstips!

Datum: 2011-04-05 Tid: 17:14:03

Jag är ingen direkt laga-mat-fanatiker, men ibland tycker jag det är kul. Om det är enkelt att laga och om det blir gott. Makaronipudding är en sånt exempel. Hur lätt som helst och fast det är så enkelt blir det så himla smarrigt!

I min makaronipudding har jag makaroner (big surprise?), strimlad skinka, fetaost, broccoli och så riven ost ovanpå för lite extra gottigott.
In i ugnen en timme på 200 grader och sen är det bara att äta och mumsa!

PS. Man ska jag ju äggstanning i, bestående av ägg, mjölk och lite krydda. Dock fick jag tipset av min pappa att göra äggstanningen på vatten istället för mjölk så det testade jag idag. Vi får se hur det blir!
Louise

Oh, makaronipudding är lite av min bästa mat! Dock brukar jag ha i gröna linser, riven morot, broccoli och lök. Och så massa ost, såklart!



sv: Jag har inte varit i Norrköping på tre veckor nu, men oh synd med storm. Fast då blir soldagarna bara ännu mer underbara, så egentligen ska man väl kanske inte klaga!

2011-04-07 | 09:11:14
Blogg: http://andvari.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...