save the date

Nya prislistor och ett specialerbjudande

Datum: 2010-11-11 Tid: 16:18:14



Nu har jag lagt ut nya prislistor på hemsidan!
-
Prislista för bröllop
- Prislista för porträtt
- Prislista för modell för en dag
- Prislista för företag

I och med lanseringen av de nya prislistorna passade jag också på att lägga ut ett litet erbjudande. Du får 15% rabatt när du bokar ett valfritt prispaket. Detta gäller porträttfotografering och modell för en dag. Erbjudandet gäller fram till den 30 november.

Maila mig på [email protected] för att boka, eller använd kontaktformuläret på hemsidan.


OBS! För garanterad leverans till jul, boka din fotografering senast 30 november.
Amanda FOTO

Vilken fin sida du har! Och massor av fina bilder. =)



SV: Tack så jättemycket!

2010-11-11 | 23:52:21
Blogg: http://www.aphoto.se
Anna Mathisen - photos

sv: Precis! Ingen bild den andra lik :))

2010-11-12 | 10:28:20
Blogg: http://annamathisen.blogg.se/
Mona

ååh är sugen :)men denna och nästa helg är det kört för mig..

2010-11-13 | 19:21:56
Emma Roodla -Foto

om man skulle vilja bli fotad av dig så kan man alltså välja 30 min för 300 kr och då år man 3 bilder av alla eller? o man kan inte köpa till flr bilder om man skulle gilla flera av de man tar under 30 min :)?

2010-11-14 | 21:43:36
Blogg: http://babiidarling.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...