save the date

En liten smygkik "bakom scenen" typ

Datum: 2010-05-29 Tid: 16:28:27

En halvtimme innan brudparet skulle komma regnade det fortfarande ute och jag fixade i ordning i studion och kollade ljus och tänkte ut hur man kunde göra det så roligt som möjligt där inne. När brudparet väl kom var det uppehåll och jättefint ljus ute så vi körde ute och det blev helt fantastiska bilder!
Mia och Tony var himla gulliga och naturliga framför kameran, de såg nykära ut mest hela tiden. Ni vet så där när man nästan fnissar själv bara för att man ser hur kära andra är.

Tusen tack till min bästa assistent Elin också, tycker jättemycket om att jobba med dig för du är så glad och lättsam hela tiden! Och du vet precis vad du ska göra så jag behöver liksom inte be om nånting. Tack söta du! :)

Bilderna får ni inte se förrän de är färdigredigerade och förrän brudparet har sett dem, det är en policy jag har. Men en liten smygkik kan jag bjuda på här.
Haha den vänstra bilden var lite rolig, Mia tyckte Tony var rufsig i håret och skulle försöka fixa det. Passade på att knäppa några kort.

Lena

Åh så fint.. även trevlig text du skrivet...

2010-05-29 | 16:34:32
Ingela Henrixon

Vad duktig du är! Blir nästan lite sugen på att gifta mig! ;) Kram <3

2010-05-29 | 16:56:17
Anna

gud va kul att fota på bröllop!!! :) fast ett stort ansvar också :)

2010-05-29 | 19:29:26
Blogg: http://annaflickan.blogg.se/
Beatrice Jakobsson [foto]

sv: varsågod :)

allt bra ?

2010-05-30 | 15:59:26
Blogg: http://beattriicee.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...