save the date

Vinnaren i fototävlingen

Datum: 2010-07-04 Tid: 21:43:23

Med drygt 38% av rösterna blev vinnaren i fototävlingen MALIN med den här tolkningen av temat:


Hon vinner boken Konsten att ta vinnande bilder som är skriven av Göran Segeholm.

På andra plats kom Rebecka och på tredje plats kom Mariette. Länkar till Malin, Rebecka och Mariette hittar ni längst ner i menyn här till höger. Så klicka er gärna in på deras bloggar och lämna en kommentar eller så, då blir nog tjejerna himla glada!
Länkarna finns kvar hela juli ut.

Tack till alla som skickade in bidrag till tävlingen och till alla er som röstade! Det kommer säkerligen fler tävlingar framöver så tveka inte att kika in på bloggen igen!
Malin

GUUUUDD Va glad jag blir!! Skall jag maila min adress till dig eller hur vill du att jag skall göra?

Tack så jätte mycket Matilda

Kram och puss

2010-07-05 | 08:46:25
Blogg: http://mjbilder.blogg.se/
Isabelle

Hej! Vad har du för kamera? Jag såg att du hade en katergori som hette Pentax... vet du var man kan köpa Pentax objektiv? Hittar bara till alla andra märken :P

Kram :)

2010-07-05 | 11:31:23
Blogg: http://isabelleandersson.webblogg.se/
justsingit ♪♫

Vad tycker du om Taylor Lautner?

2010-07-05 | 15:42:35
Blogg: http://justsingit.blogg.se/
Isabelle<3

Ah okej. Nä, alltså jag har redan en Pentax men vill ha större objektiv det jag har nu är 18-55

2010-07-05 | 15:46:10
Blogg: http://isabelleandersson.webblogg.se/
justsingit ♪♫

sv: okej ;)

2010-07-05 | 15:46:50
Blogg: http://justsingit.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...