save the date

En heldag med kamerorna, Elin, brudpar och sol

Datum: 2010-07-03 Tid: 19:51:40

Puh vilken dag! Varm men härlig och rolig!
Först bar det av ut till Estuna kyrka där jag fotade porträtt och vigsel. Vackert brudpar och solsken resulterade i en hel drös fina bilder. I kyrkan var det svalt och skönt, vackert och intimt. Sedan åkte brudparet iväg i häst och vagn och jag och Elin pustade ut en stund. Sedan åkte vi till Borgmästarholmen och fotade, då gick Elin från assistent till modell och jag fick själv bemästra reflexskärmen. Vilket inte var helt lätt eftersom det blåste småspik vid vattnet, men en hel del fina bilder fick vi och Elin verkade nöjd. Hon var så söt i klänning (som hon sytt själv!) och sina blonda prinsesslockar!

Blev tyvärr inte så många behind the scenes, det hanns liksom inte med. Men Elin knäppte ett par bilder på fotografen, haha! Så det är det jag har att bjuda på för tillfället. Nu har jag dryga 800 bilder att gå igenom, smutt!


Foto: Elin
Redigering: Jag



- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...