save the date

Min bloggadventskalender

Datum: 2010-12-01 Tid: 09:16:41

Idag är det den 1 december och den officiella nedräkningen till årets underbaraste dag börjar. Som ni sett har jag fixat en bloggadventskalender till i år. Den kommer att ligga överst på bloggen under hela december och jag kommer ta bort den först den 28 december. Så för er som missar någon lucka, jag tänker framför allt på den sista, så finns ett par dagar efter julafton att titta i kalendern. Jag tänker att man nog kanske inte sitter och läser bloggar på julafton.
En jultradition jag håller varmt om hjärtat är att rimma på julklappar. Därför innehåller varje lucka ett rim-tips på en ganska vanlig julklapp som jag tror många köper åt sina nära och kära.

Här hemma har jag bara en vanlig skrapadventskalender från Bingolotto i år. Förra året när jag bodde i kollektivet hade vi bästa adventskalendern ever! 24 stycken kinderägg hade vi, ett för varje dag. Meningen var att öppna 8 stycken i var, men på slutet åkte både Linnéa och jag hem så Jimmy fick sig lite extra choklad, haha.



Har ni någon speciell och extra kul adventskalender i år?

photos by rebecka

SV: Ja, visst är det mysigt :)

2010-12-01 | 10:46:15
Blogg: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :))

2010-12-01 | 11:05:46
Blogg: http://stargirlphoto.blogg.se/
Johanna

hehe mm för kinder ägg!! :D Blev sugen på att skaffa mig en nu :D

2010-12-01 | 17:02:09
Blogg: http://jejkej.blogg.se/
FotografOliviaOlsson

Hm .. har bara 3 choklakalnderar ..

2010-12-10 | 15:21:37
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...