save the date

Vår lördag i text

Datum: 2010-04-10 Tid: 18:18:30

Vi har varit på språng hela dagen idag! Och tagit massa knasiga bilder. Men vi har som princip att inte titta på bilderna vi tagit under dagen förrän på kvällen när dagen nästan är slut.
Men vi har haft himla kul iaf! Och lite jobbigt stundtals, när vi gick flera mil i regn och motvind. Men vi överlevde det också. Vi har sett Ingelsta från alla dess håll och kanter, vi har shoppat (ytterst lite) och L har hoppat i en säng som stod i en butik. Det var nog dagens höjdpunkt! Eller ja, en annan höjdpunkt var ju när vi fick skjuts typ över vägen bara för att det inte fanns nåt övergångsställe. Av T. Haha! Tack vännen :)

Senare ikväll bjuder jag på ett bildkollage från dagen för jag tror inte den här upplevelsen kan göras rättvis i text. Det tror inte L heller. Men tills vidare bjuder jag på ett par andra bilder på oss två. Taget på White Room. Alla som är nåt hänger på White Room.



- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...