save the date

Hård baguette och mjuk glass

Datum: 2011-05-31 Tid: 21:06:01

Idag blev det en promenad med Linnéa. Hon hade behov av att mata fåglarna eftersom hennes bröd hade blivit gammalt. Vi gav dock upp när vi kom till baguetten, den var hård som sten och gick inte att bryta.
På vägen hem köpte Linnéa helt spontant en mjukglass. Det är härligt och roligt att vara spontan. Men inte för mycket.

Nej hon har inte glasspinnen i näsan!! Det var bara en otroligt dålig fotograf som inte la någon vidare energi på att komponera bilden på ett smickrande sätt...

I övrigt har jag spenderat min dag på balkongen, i solen. Vilken sommardag idag, vilken värme!
Vad har ni gjort idag?
Mona

Åååh! 3 dagar kvar :)

2011-06-01 | 11:16:52
Blogg: http://morsanm.blogg.se/
Fotograf Viktoria Wigenstam

Åh så gott med mjukglass! Synd de inte säljer det här i byn jag bor, å andra sidan kanske det är tur dom inte gör det :) haha

2011-06-01 | 12:01:26
Blogg: http://viccivicci.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...