save the date

Storm och vacker utsikt

Datum: 2011-04-07 Tid: 16:02:26

I två dagar nu har vi skippat morgonpromenaden pga vädret. Igår för att det regnade, idag för att det stormade. Men efter lunch idag trotsade vi vindarna och gav oss ut ändå, för att filma lite. Vi fick mycket gjort och det blev en del bloopers idag så en film på det kommer senare.

Och vi tog igen de morgonpromenaderna vi har missat, för vi tog en riktig terrängpromenad i motvind och brant uppförsbacke. Vi gick upp mot Vrinneviskogen och på utsiktsplatsen stod vi och beundrade utsikten över Norrköping. Det lustiga var att det blåste mindre där uppe än det gjorde där nere. Knasigt!
Petra

Det stormar här också. Jag tycker inte alls om det. :(

2011-04-07 | 16:24:00
Blogg: http://linnea84.blogg.se/
Emye.

fin bild :)

2011-04-07 | 17:32:11
Blogg: http://awidescreendream.blogg.se/
Emma Roodla - Foto

jaha ja va konstigt :P!



Kommer du att ha olika "lektioner" man kan köpa alltså inte bara på datorn utan i det verkliga livet också :)?

2011-04-07 | 19:13:32
Blogg: http://[email protected]


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...