save the date

Discshop hellre än CDON.COM!

Datum: 2010-10-29 Tid: 13:24:25

I tisdags beställde jag varor från CDON.COM. Idag är det fredag. De har fortfarande inte kommit. Jag tycker det är dåligt! De borde ha kommit senast igår egentligen.
Dessutom har de så dålig kundservice, man kan inte ringa utan enbart maila. Sedan får man svar när de anser sig ha tid att svara. Bah!


Tacka vet jag Discshop. De garanterar att du har dina varor nästa dag om du beställer innan kl 16. Och det har aldrig slagit fel hittills. Och beställer du efter 16.00 har du dem garanterat efter två dagar. OM det skulle vara något problem där så är det bara att ringa så fixar dem det. Just det, ringa. CDON.COM kanske skulle investera i en telefon?


Enda anledningen till att jag handlade på CDON.COM nu var att jag visste att jag skulle ha gratis frakt som student. Dock fick jag se senare, efter att jag redan gjort min beställning, att studenter har fri frakt även på Discshop. Nu vet jag det till nästa gång och hädanefter blir det BARA Discshop!


Någon annan som upplevt samma besvär med CDON.COM?
Var handlar ni era skivor/filmer/spel etc?

Neha

Jag tror inte det där med paketet är deras problem. Jag har väntat nästan 1 vecka på ett paket, tycker posten har blivit långsamare..

2010-10-29 | 15:24:13
Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/
Linnéa

Sv: Visst är han ^_^

2010-10-29 | 18:04:43
Blogg: http://neiah.blogg.se/
J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Tror som Neha. Jag har alltid fått paket på två dagar från CDON (beställer alltid efter 16) och sen så föredrar jag ändå att maila =)

2010-11-01 | 19:35:20
Blogg: http://piecesofjen.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...