save the date

Jag bara trivs

Datum: 2010-11-08 Tid: 23:13:33

Det här är en mening som jag skrivit många gånger och här kommer den igen. Kvällen spenderades under ljusblå filt i L:s soffa. Jag tror och hoppas att meningen kommer att återkomma även framöver. Bästa mysiga L. Vi behöver inte göra mycket. Bara vara. Jag bara trivs.

Vi såg en snyftfilm - My sister's keeper. Någon som sett den?
Jag tyckte den var bra, den väckte känslor på fler sätt än ett. Den var bra gjord också, med berättarröst från flera av karaktärerna så man fick följa med i handlingen från fler perspektiv.

Jag fastnade otroligt för en vacker låt också som spelades i filmen. Ni vet så där som man bara kan fastna för en låt, trots att det är första gången man hör den? Den bara griper tag i en.
Lägger in den här för er som inte har hört den, lyssna och njut av detta otroligt vackra musikstycke.

lina

SVAR: okaj, nej ska gå och sova nu godnatt :D

2010-11-08 | 23:17:35
Blogg: http://angelinasliiife.blogg.se/
Neha

Jag har sett den och den är riktigt bra:D

2010-11-08 | 23:58:10
Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/
Emelie

Den filmen är sjukt bra, väcker som du säger en massa känslor :)

2010-11-09 | 07:05:11
Blogg: http://emeliieottosson.blogg.se/
Emma

Ja jisses vad jag har kollat på den filmen många gånger! Såg den första gången på bio, och grät så att jag hulkade :P Och det blir inte mindre tårar bara för att man ser den fler gånger heller! Men den är riktigt bra, jag älskar den!

2010-11-09 | 21:17:27
Blogg: http://barakjelldahl.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...