save the date

Assistent i Norrköping sökes

Datum: 2010-11-29 Tid: 08:00:00



Eftersom jag nu har flyttat företaget till Östergötland och Norrköping så har jag tyvärr "blivit av" med min eminenta assistent Elin. Hon kan hjälpa mig om jag får uppdrag i Roslagen och Norrtälje men jag behöver en assistent här i Norrköping.

Därför söker jag nu en assistent, framförallt för ett fotojobb i slutet på januari, men jag hoppas även på samarbete på längre sikt.

Jag söker dig som framförallt är pålitlig. Du ska också tåla att jag "bossar" omkring dig lite då vi jobbar, även om jag är långt ifrån en elak chef, hehe. Men du ska kunna göra vad jag ber dig på ett självständigt sätt. Du får gärna vara glad och utåt som person, det underlättar både för mig och kunden när vi jobbar.

Tyvärr kan jag inte erbjuda kontant betalning. Därför är du som söker i första hand ute efter att skaffa dig erfarenhet av hur en fotograf jobbar. Du bör alltså helst ha ett fotointresse.
Jag brukar dock erbjuda en gratis fotografering som ersättning, ifall du vill ha presentationsbilder till blogg/hemsida/Facebook etc.

Låter det här intressant för dig? Maila mig i så fall på [email protected] eller använd kontaktformuläret på hemsidan.

Elinlouise

JAG VILL VARA DIN ASSISTENT PÅ HELTID :( de är synd att du bor där, eller att jag bor här! :(

saknar att jobba med dig!

2010-11-29 | 12:22:11
Blogg: http://eelinslife.blogg.se/
Nina

Ooh, de skulle vara något! Hör av dig om du nån gång vill ha en assistent i Finland ;)

2010-11-29 | 15:11:41
Blogg: http://niini.blogg.se/
Lars

Snygg blogg, och mycket bra bilder!

2010-11-30 | 12:39:45
Blogg: http://larsdyrendahl.svenskb2b.se
Sara

Varje gång jag tittar på bilderna från vår dag blir jag SÅ LYCKLIG! Du fångade verkligen lyckan som vad den dagen! U rock!! Tusen miljoners tack än en gång! <3 Kram Sara

2010-11-30 | 20:46:09
Blogg: http://misslindgren.blogg.se/
EMMA - FOTO

Sv; jo jag har funderat på det men frågan är om min tid räcker till det. Hinner knappt själv fota men skulle vara kul om man kunde följa med någongång för att se hur du arbetar =)

2010-12-03 | 11:43:18
Blogg: http://inhatewetrust.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...