save the date

Svar på frågestunden

Datum: 2010-05-10 Tid: 08:50:11

Hur ser dit liv ut om 5 år? Vill du ha barn?
Om 5 år är Micke och jag lyckligt gifta och har bildat familj. Vi bor i något fint litet hus här i Östergötland, har en bra ekonomisk grund och mitt företag som fotograf går så pass bra att jag kan försörja mig på det. Så ser drömmen ut iaf. Så ja, jag vill ha barn!

Ska du och micke gifta er någon gång? :D
Hehe det är planen ;)

i framtiden hur många barn vill du ha då???
Två eller tre och gärna av båda könen.

Vad ville du förut bli när du blev stor?
När jag var mindre och enda upp på högstadiet och till och med en bit in i gymnasiet ville jag bli journalist. När jag sedan skulle söka till en högre utbildning efter stundenten blev det lärarlinjen. Fast egentligen har jag nog alltid velat jobba inom media, det var bara att jag inte satsade på det eftersom det är svårare att få jobb där. När jag sökte lärarlinjen följde jag hjärnan och inte hjärtat. Såna dumheter har jag slutat med nu, nu gör jag vad som faller mig in, haha ;)

spelar du bowling? hur länge har du gjort det?
Ja det gör jag. Jag har spelat i 8 år.

Bästa sötsak på ett cafe? :)
Oj svårt. Jag är en kanelbulle tjej verkligen så måste nog svara det. Men en brownie går alltid ner, himla gott det också!
 
Hur ofta kommer ni komma till norrtälje och hälsa på när ni flyttat? (förhoppningsvis ofta!) ^^
Hehe jag vet inte men det lär nog bli en del, vi har ju familjerna kvar i Norrtälje så vi tittar nog in titt som tätt. Ni blir inte av med oss så lätt ;)

Vad är roligast med den utbildningen du går? :)
Det roligaste är att man lär sig så mycket om hur samhället och medierna fungerar. Det är väldigt allmänbildade kurser jag läser, vissa grejer borde faktiskt ingå på gymnasiet kan jag tycka.
För er som inte vet det läser jag Medie- och kommunikationsvetenskap vid Linköpings Universitet.

Hur länge har du fotat?
Jag köpte kameran i oktober 2008 så sedan dess kan man väl säga att jag fotograferat mer seriöst. Företaget startades i maj 2009. Fyller 1 år i år :)


Tack för alla frågor :)

Daniel

Du verkar vara en sån fin människa!!

2010-05-10 | 08:55:58
Blogg: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Carolina

Älskar dina headerbilder :) Önskar dig en trevlig dag ♥ Händer något spännande?

2010-05-10 | 10:12:16
Blogg: http://caroflina.blogg.se/
Anna

MKV skulle jag oxå vilja läsa nån gång :) men jag satsar på att bli översättare, jag följer oxå mitt hjärta nu (mest vill jag bli det för att kunna jobba hemifrån och ta hand om djur/barn/hem). har pluggat lite annat innan.

2010-05-15 | 00:55:01
Blogg: http://annaflickan.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...