save the date

Skild Hollywoodfru söker bonde?

Datum: 2010-05-16 Tid: 19:35:56

Jag tycker det är helt sorgligt när tv sänder plagiat bara för att fantasin tryter.
Har hört att TV3 nu ska börja sända Norska Hollywoodfruar. Är inte det att suga ur allt ur ett redan färdigt koncept? Inte konstigt om folk tröttnar.

Vad kommer härnäst? Tyska Hollywoodfruar? Engelska, danska, finska, ryska...? Och sedan när folk har tröttnat på konceptet så slår man ihop det med något annat redan färdigt programkoncept och lanserar det som något nytt. Vad kommer då måntro? Skild Hollywoodfru söker bonde? Eller kanske Let's Dance with a Hollywoodfru? Eller varför inte Big Brother - the Hollywoodfru Edition. Det vore ju skitkul om man stängde in 10 Hollywoodfruar i en lägenhet i 100 dagar och se hur de bråkar om vem som ska ha det sista läppstiftet eller gnälla över att den gratinerade hummern de åt till lunch var för lite saltad.

Nä, kom med nåt nytt säger jag, annars kan ni lika gärna skita i det.

Eller vad tycker ni?
Tove

Haha jo jag håller med!



Sv: Tack!^^

2010-05-16 | 19:43:01
Blogg: http://photobytove.blogg.se/
Emelie Ohlsson

HAHAHA skild hollywoodfru söker bonde var det roligaste på länge, DET vill jag se!!!



Svar på din kommentar:

Trivs inte så jättebra i uppsatt men har det ibland när jag jobbar =)

2010-05-16 | 20:59:13
Blogg: http://emelieohlsson.blogg.se/
sophie - fotoblogg

sv: tack så jätte mycket verkligen :)

2010-05-16 | 21:09:20
Blogg: http://sophiemarie.blogg.se/
Jasmine - Fotoblogg

Sv: Tack och tack för tipset :)

Haha håller med dig, kollar knappt på Tv längre. Allting är bara likadant...

2010-05-16 | 21:37:09
Blogg: http://essatjej.blogg.se/
Anna

håller med!

2010-05-18 | 01:08:09
Blogg: http://annaflickan.blogg.se/
Jarl Jönsson

Finns det något mer än repriser på TV nu för tiden?

Och när det inte är repriser så är det samm typ av program på alla kanaler: "Sveriges fulaste hem", "Mäklarna", "Vad kostar huset?", "Inredningsextra", bla bla bla. Jag vet inte ens vad de heter alla de här programmen. Sedan har vi ju alla program om människor som skall minska i vikt eller göras om eller byta kläder eller...

Vad jag faktiskt fascinerades av här om dagen var flygkaptenen som inte var flygkapten... eller i alla fall inte fick flyga så stora plan som han gjorde. Och det gjorde han i 13 år utan att någon upptäckte honom. Sedan när han blev upptäckt så fick han 20.000 (?)i böter och flygförbud ett år. Sådana människor gillar jag, som vågar utmana lite och klarar av det och drar samhället vid näsan.

2010-08-24 | 17:24:51


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...