save the date

Stockholm idag

Datum: 2010-06-13 Tid: 09:52:18

Idag blir det en tripp in till huvudstaden. Först ska jag träffa ett brudpar för konsultation. Det gäller både porträtt och vigsel så det ska bli spännande! Tydligen hade de blivit rekommenderade att kontakta mig från ett annat brudpar som jag fotade förra sommaren. Sånt är himla kul tycker jag :)



Efter konsultationen åker jag hem till Madde för idag ska vi fota Ulrika som vann vår modellfoto-tävling. Vi håller tummarna för att regnet håller sig borta så vi kan vara ute och fotografera. Ska bli kul hur som helst, spännande att se vad Madde hittar på för snygg styling!


jenniifer - fotografi

sv. åh tack!



gillar verkligen bilden längst ned till vänster. sjukt fin :)

2010-06-13 | 12:52:25
Blogg: http://jenniifer.webblogg.se/
paulina♥

är allt bra med dig idag?

2010-06-13 | 13:15:42
Blogg: http://paulinabladh.blogg.se/
PHOTONERDEN

Är du intresserad av fotografering :)?



Har en tävling på min blogg där man kan vinna ett grymt pris, kolla in vetja!

jenniifer - photography

sv. ingen orsak :)

2010-06-13 | 20:46:50
Blogg: http://jenniifer.webblogg.se/
Linnéa

Låter som du har haft en toppen helg och dag!

Kul att du och Madde träffas mer nu :)

Du är inte bara bra på att fota - andra tycker till och med det:P

2010-06-13 | 23:23:39
elvinatano

du är ju jätteduktig på att knäppa kort.

Jag gillar också att knäppa men är inte så bra än.

Du har en jättefin blogg också :)

2010-06-14 | 11:15:21
Blogg: http://evvetano.blogg.se/
Ellen Schutz

Fina bilder :)) (Y)

-vad har du för kamera?

2010-06-14 | 14:20:46
Blogg: http://ellenschutz.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...