save the date

Haft ett kort besök

Datum: 2010-12-21 Tid: 19:26:32

Emelie har varit här. Hon ska nämligen på fotouppdrag imorn - hon ska fota balporträtt. Jag gav henne ett och annat tips och lånade henne lite utrustning. Dock var jag väl inte mitt mest pedagogiska själv eftersom jag är sjuk, men tror nog hon snappade upp ett och annat.

Hoppas det går bra för dig imorn, jag håller tummarna! :)


Testbild på Emelie för att jag skulle visa lite hur man kan redigera i Camera Raw.
Hon är väl bildskön den här tjejen? Det går nästan inte att få en dålig bild på henne!

Emelie

Tack än en gång! Väldigt gulligt av dej att ta dej tid när du är dålig och allt! :) Och jag är inte alltid bildskön ;) Men tack, det var snällt sagt :)

2010-12-21 | 19:30:22
Blogg: http://emeliieottosson.blogg.se/
M A T I L D A'

Hej,

Har du fått jullov än? Det är så nära till jul nu ! Ska blir så kul!

Vet att reklam och sånt inte uppskattas men jag tar det ändå:)

Gå gärna in på min blogg och kolla lite ! :)

Har en tävling också där ni ska delta med en vinter bild ni tycker om, som ni tagit själv !

Jätte kul med lite olika bilder och ingen är dålig och ingen är bäst ! :)

Om ni undrar hur tävlingen avgörs så är det så att någon gång under den här veckan ( så skynda att anmäla ! ) Så lägger jag upp alla bilder och sen får man rösta ! :)

Mer info hittar du på bloggen eller direkt länk :http://matildajjansson.blogg.se/2010/december/tavling-vinter-bild.html

Hoppas ni får en god jul ! ♥

2010-12-21 | 20:37:57
Blogg: http://matildajjansson.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...