save the date

30-årsfest och flyttkalas

Datum: 2010-08-08 Tid: 11:08:23

Fina bordsdekorationer hade vi. En försmak till bröllopet nästa år..? :)



Grillfest stod på schemat och vi trotsade vädret. Det var ju faktiskt uppehåll under grillningen och det var precis det vi hade räknat med också!
Gick åt lite grillbriketter..



Vi sjöng förjubilaren som senare höll ett tacktal till alla som var där för att fira med honom.



Det blev presentöppning med tema golf plus lite annat smått och gott såsom en minigrill, för stora kalsonger och en dagstripp till Mantorp för lite brumbrum. Jag tror han var nöjd. Rättelse, jag vet att han var det.



Tack alla som var där och firade med oss, framförallt med Micke då!
Nu styr vi vår kosa mot nya äventyr i Norrköping. Bye!
Lena

Åh vad trevliga bilder...

2010-08-08 | 11:12:32
Fotograf Sara Marklund

Svar: Men även om det tog längre tid, så vore det kanske värt det? Man kanske inte behöver sitta och toksurra om hur bilderna ska bli, men bara att man har någon fler som sitter där. Så att man bara kan slöprata lite.

2010-08-08 | 12:00:57
Blogg: http://saraamarklund.blogg.se/
♥ Lizette

Riktigt snygg bordsuppsättning! :) Fina bilder i övrigt med.

2010-08-08 | 19:49:56
Blogg: http://lizette.tk
Design by M

Kolla hit alla bloggare!

Just nu har Design by M ett perfekt erbjudande för dig som vill synas lite extra innan skolan och jobbet börjar. 10% på personligt designad headers och bakgrunder, format efter dina önskemål.



En person behöver endast några enstaka sekunder för att avgöra om en blogg eller en hemsida är intressant eller inte. Låt design by M göra dem sekunderna en fördel för dig.



Ingen massproducering, inga gränser, fräscht, snyggt och formar efter dina önskemål. Så va väntar du på, kolla in www.designbym.se för mer info.



Med vänliga hälsningar

Design by M

2010-08-08 | 20:45:53
Blogg: http://designbym.se
Anna&Linnéa

Väldigt fina bilder :)

2010-08-09 | 18:19:20
Blogg: http://hujedaoss.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...