save the date

Yeah...sus!

Datum: 2010-04-17 Tid: 09:53:43

Igår slötittade jag på Postkodmiljonären innan Så ska det låta började. Då kom en fråga om Babels torn och vad som hände. "SPRÅKFÖRBISTRING!!" utbrast jag och Micke bara tittade på mig.

-"Jo så här var det, att Gud ville inte att de skulle bygga tornet så han gav dem alla olika språk så att de inte förstod varandra och då kunde de heller inte samarbeta så det blev inget torn. Det var så alla världens språk kom till."

Micke tittade fortfarande konstigt på mig. Jag log mot honom och sa:
-"Jojo, jag kan min religion, jag kan min bibel."



Amen!

julia

tack så mycket, hoppas du får en trevlig lördag!:)

2010-04-17 | 11:34:22
Blogg: http://jubi.blogg.se/
Linnéa

Knasboll!!

2010-04-17 | 11:53:54
Amanda

Tack för kommentaren :) Det är ändå ganska imponerade att sticka en vante utan tumme om man inte kan sticka ;)



För övrigt så är dina bilder riktigt fina!

2010-04-17 | 14:48:19
Blogg: http://manduzanastickar.blogspot.com
I s a b e l l a

SVAR: Ja, då man trivs som bäst :-) Hehe.

2010-04-17 | 23:31:08
Blogg: http://tinkerbella.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...