save the date

Min otroligt glamourösa nyårsafton

Datum: 2011-01-01 Tid: 10:10:55


Framåt kvällen intogs en trerätters nyårssupé och menyn bestod av följande:
Förrätt - vitlöksbröd
Varmrätt - kött och potatis (rester)
Efterrätt - en banan

Efter maten tittade jag på Grevinnan och betjänten. Tramsig men ändå lite småkul, precis som jag mindes det. Efter det lilla humorinslaget satt jag faktiskt och pluggade en stund i väntan på tolvslaget. När det började närma sig preppade jag kameran för att gå ut och fota nyårsraketer. Det krävdes några exponeringar för att få det att bli bra men till sist gick det.


God fortsättning på det nya året önskar jag er :)
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Gott nytt år :))

2011-01-01 | 11:54:19
Blogg: http://stargirlphoto.blogg.se/
FotografOliviaOlsson

Faan vad snygg design Matilda!

2011-01-01 | 17:23:29
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Mirre - Foto & hundtoka

God Fortsättning till er

2011-01-02 | 21:16:29
Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...