save the date

Många bollar i luften och jag gillart!

Datum: 2011-01-18 Tid: 13:34:46

Idag har jag varit ute och flängt en del. Vi har varit till en verkstad med vår bil för att försöka få den lagad nån gång. Jag var till biblioteket och lånade lite böcker för att kunna komplettera min c-uppsats. 
Men framförallt tog jag bilder till den kommande fotokursen! Grundmaterialet är klart så jag ska börja filma här i veckan, det ska bli jätteroligt!

Jag har också ett intressant inlägg på gång som kommer under veckan. Det handlar om att bli och vara egen företagare. Det är några läsare som önskat veta mer om sådana saker så jag ska fixa ihop ett inlägg om det. Så småningom. När jag hinner. Puh, det är mycket nu! Men jag gillart! :D
Idag ska jag leverera bilderna från helgens parplåtning också. Det kommer komma resultat från den här på bloggen snart. Och i helgen väntar årets första bröllop, iiih vad jag längtar!!
AMANDAFOTO

Sv; Jaa! Den är så grym!

2011-01-18 | 13:59:33
Blogg: http://amandafoto.webblogg.se/
EMMA - FOTO

sv: jo jag är faktiskt medlem på modellerbilder.se =) Finns massa insperation =)

2011-01-18 | 14:41:50
Blogg: http://inhatewetrust.blogg.se/
Matilda

Hej, just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg, vinnaren utses på torsdag och länkas då i ett inlägg + en vecka högst upp i menyn på min blogg :) Hoppas du vill anmäla dig :)



Anmäl dig här :

http://muttiz.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html



Btw, du verkar va en jätte duktig fotograf! Älskar bilderna på din blogg! :)

2011-01-18 | 16:57:36
Blogg: http://muttiz.blogg.se/
pinja

sv: tackar! mycket fiin blogg du har!

2011-01-18 | 17:57:48
Blogg: http://pinjafoto.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...