save the date

Linnéa, mössan och termobyxorna

Datum: 2011-01-21 Tid: 17:50:30

Mötte upp Linnéa och tog en promenad ner på stan, trots att det inte var typ -2 grader som vi trodde, utan snarare.. -4. Eller ja, kallt var det. Men vi höll värmen genom att gå. Sällan jag provar det men det funkar faktiskt förvånansvärt bra. Fast konsekvensen är skoskav och extrem utmattning. Vill man undvika det rekommenderas att krypa ner under en filt, löser alla tre problemen.

Hur som helst, jag var ute efter termobyxor så att jag är redo för morgondagens fotografering i kylan. Och en mössa kom jag på att jag behövde, vilket jag köpte. Jag är ingen mössmänniska men det får gå ändå. Jag tyckte jag gjorde ett kap när jag hittade en billig mössa. Det visade sig sedan att det fanns ännu billigare mössor. Hur som helst, jag hittade det jag letade efter och det var ju bra.
Och Linnéa köpte jeans för under 100-lappen och var supernöjd! Vi fikade också, det kostade ungefär lika mycket som jeansen men det var gott iaf.

Jag vill inte springa Vårruset, men jag vill träffa Linnéa igen. För hon är härlig hon! :D

issi

Cool ;)

nä, myyser lite :P

Vadå för Hemsida ? :)

2011-01-21 | 18:39:11
Blogg: http://issispix.blogg.se/
Michelle

Fin blogg! hur mår du? :)

2011-01-21 | 20:27:40
Blogg: http://stylebloggare.blogg.se/
Michelle

sv; Jag mår bara bra:), Tittar på en liten skräckis och myser ;). Gud vad roligt med Brölloppsfotografering!

2011-01-21 | 22:06:36
Blogg: http://stylebloggare.blogg.se/
Malin

Svar; Jaa, det var de verkligen! :)

2011-01-22 | 09:54:37
Blogg: http://morephotos.blogg.se/
Linnéa

Det var härligt att ses:) Hoppas du slapp frysa på bröllopsbilderna, eller nu lät det som du var på bilderna, men du fattar ju :) Kram

2011-01-22 | 21:06:39


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...