save the date

Frågor och svar kring fotokurserna

Datum: 2011-01-07 Tid: 11:00:00

Jag har redan fått lite positiv respons på fotokurserna, det är jätteroligt! Jag ser verkligen fram emot att få lansera dem!
Några frågor har uppkommit gällande kurserna och jag tänkte svara på dem här ifall det är fler som undrar samma sak.

Fråga: Hur får man tag på kursen?
Svar: Kurserna kommer att kunna köpas i DVD-form som du får hem i brevlådan efter beställning.

Fråga: Måste man gå kursen för att få DVD:n?
Svar: Nej, kursen köpes i DVD-form, det är alltså ingen kurs man går privat hos mig. Alla lektioner finns på skivan och du ser på kursen hemma i lugn och ro och lär dig efter hand. Det bästa är att du kan se kursen om och om igen eftersom du har den på DVD!

Mer information kommer längre fram så ni kommer att få svar på alla era frågor kring releasedatum, priser och innehåll mm. Lägg till mig på Bloglovin så riskerar du inte att missa information. Du kan också gå med i min Facebookgrupp för att ta del av kommande kursinformation där.



 

Jessica Limont

Några planer för helgen? :)

2011-01-07 | 13:19:24
Blogg: http://www.MrMrs.se
vic

Fin blogg du har =) hoppas allt är bra med dig?

2011-01-07 | 13:24:01
Blogg: http://vickvix.blogg.se/
vic

Jodå det är bra, vad ska du göra idag? =)

2011-01-07 | 13:34:30
Blogg: http://vickvix.blogg.se/
vic

låter ju roligt =) haha vad ska du göra ikväll?

2011-01-07 | 13:37:37
Blogg: http://vickvix.blogg.se/
vic

okej, vad mysigt :)

2011-01-07 | 13:43:02
Blogg: http://vickvix.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...