save the date

Det närmar sig med stormsteg

Datum: 2011-04-11 Tid: 14:00:30

Det är mindre än två månader kvar till bröllop och ju närmre man kommer, desto verkligare känns allt. Skrev ut blanketter från Skatteverket för hindersprövning och namnbyte idag. Tjoho!

För övrigt spenderar jag en hel del tid på balkongen. Här har vi sol och 18 grader varmt! Strunt i våren, här går vi på sommaren direkt typ! Vad har ni för väder hos er?
Photosbydavid - En fotoblogg

Vi har sol och 23 grader! :)

2011-04-11 | 14:39:02
Blogg: http://photosbydavid.blogg.se/
Nathalie

Spännande och det närmar sig fort!!



Här i Uppsala är det riktigt skönt ute och runt 14 grader dock lite molning bitvis men solen skiner imellan ändå! =)

2011-04-11 | 14:40:24
Blogg: http://nathssfoto.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

okej va kul :)!!

2011-04-11 | 16:03:24
Blogg: http://babiidarling.blogg.se/
Erika - fotoblogg

Här har det varit sol och blå himmel hela dagen, men nu börjar det komma moln :(

2011-04-11 | 16:27:54
Blogg: http://erikahallman.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...