save the date

Ett känt ansikte på Idol!

Datum: 2010-09-11 Tid: 08:35:34

Ledsen att det inte blev nåt bloggande igår, jag umgicks med L i stort sett hela dagen så det fanns inte tid. Jag ska berätta mer om vår roliga dag senare men först måste jag bara berätta en annan sak.

Till saken hör faktiskt att L var här igår, således såg jag inte när Idol besökte Karlstad för att leta folk. Däremot råkade jag kasta ett öga på Facebook vid nåt tillfälle under kvällen och får då reda på att Minnah är med! Vackra Minnah har jag ju fotat vid ett flertal tillfällen, senaste gången var med en Iphone som ni kanske minns?



Anyway, jag blir eld och lågor och sliter upp tv4.se för att se på reprisen. Och tamejtusan, där är hon ju, flickan med de många begåvningarna! Wei jag blev så glad och jag klappade händerna ute i köket!

Vill ni också se Minnah i Idol? Klicka här för ett se ett kort klipp (som är dåligt filmat) eller klicka här för att se hela programmet.


Nu ska jag snart åka till bowlinghallen, det är match idag igen så jag hoppas ni håller en tumme för mig och mitt lag! Jag återkommer senare om gårdagens ståhej och om dagens match. Ciao så länge!
Linnéa

Lycka till! :D

2010-09-11 | 10:14:34
johanna

sjukt fina bilder!

2010-09-13 | 22:30:01
Blogg: http://johannanorlin.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...