save the date

Snacka om pengar i sjön..

Datum: 2010-10-18 Tid: 00:24:26

Det är ganska surt när man betalar 80 spänn (ja jag tog i lite för att inte få böter) i parkeringsavgift, när det är söndag och gratis parkering. Vad glad man blir klockan 9 på morgonen, småfrussen och halvt nyvaken. Var nog därför jag inte tänkte på det heller.
Gladare blir man när man, några timmar senare, återvänder till bilen och noterar en p-bot på 800 spänn för att jag stod för nära korsningen (man måste stå minst 10m från angränsande väg).
Tack för kaffet liksom. Jag vaknade imorse, så var den dagen förstörd.

Tur att kvällen blev 100 gånger trevligare. Vi var över till Blomman en sväng och blev bjudna på gourmetbuffé och 32 brickor bridge. Gjorde mig på bättre humör vilket var tur, jag var farligt nära psykbryt tidigare idag.

Bloggade dåligt igår också men kan ju berätta att vi vann bowlingmatchen igår mot rivalerna Zorita från Linköping. Göttans! Jag var reserv, men en bra sådan som hoppade in i tredje serien och visade vad jag gick för. Och bara för det bjuder jag på en supercharmig lagbild som togs av hallchefen. Tror inte han har en framtid som fotograf, vad tror ni? Ungefär lika stor chans som att vi nio har en framtid som fotomodeller.. :P

Emelie

Galet snygga :D Haha

2010-10-18 | 06:33:05
Blogg: http://emeliieottosson.blogg.se/
Lena

Vilket härligt gäng.Grattis Grattis..

2010-10-18 | 06:39:46
Lina

Jättefin blogg! / http://mesttuffa.blogg.se

2010-10-18 | 06:54:19
Blogg: http://mesttuffa.blogg.se/
Anneli - A'la Foto

Ok...kanske inte världens snyggaste miner men det är ju fint uppställt och bakgrunden är ju den den är så visst kan han bli fotograf om han skulle vilja...han skulle bara få jobba på det! ;O)



Men du...så du fick betala 880:- helt i onödan igår? SKIT...så trist! Det är verkligen pengar i sjön som hade kunnat gått till bättre ändamål! Men gjort är gjort och det är bara att skaka av sig det och låtsas som det aldrig har hänt! :O)



Idag och hela denna vecka kommer bli bättre...det tror jag skarpt på! :O)))



Ha det gott!

2010-10-18 | 12:24:18
Blogg: http://alafoto.se/blogg


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...