save the date

Ny fotopryl

Datum: 2010-10-18 Tid: 14:28:59



Idag fick jag hem ett UV-filter på posten. Ett stooort UV-filter. Jag har inte ens nåt objektiv som passar till filtret. Än. Men snart så ;-)

Älskar att köpa nya fotoprylar, vare sig det är ett litet fjuttigt filter eller ett nytt objektiv eller nånting däremellan. Klart det är roligare att köpa stora (och dyra) saker än små (och billiga) men ändå, det är en speciell känsla.

Vad är ert senaste fotoinköp? Och vad blir ert nästa?
Lantismamman-Mamma till Fem döttrar

Härlig blogg! Vad roligt att du hittade till mig! Skoj att du gillade regnbågsbilden:-) Mitt nästa köp blir en reflexskärm och ett uv-filter! Nu skall jag kolla runt på din blogg:-) Hej svejs!!

2010-10-20 | 15:42:50
Blogg: http://lantismamman.blogg.se/
Sara

Mitt senaste är min fjärrkontroll. Och jag använder den faktiskt nästan varje dag :) Väldigt praktisk! Nästa köp VILL jag att ska vara ett nytt objektiv... men jag tror tyvärr att jag får vänta läääänge :(

2010-10-20 | 21:05:43
Blogg: http://saralene.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...