save the date

Kärlek i motljus

Datum: 2010-10-29 Tid: 08:33:00

Har bara hunnit testa nya objektivet och nya kameran lite grann, än så länge lever de upp till förväntningarna. Under helgen nu ska jag fota lite produktbilder på utrustningen så ni får se och så ska jag skriva om dem också. En ny design är på ingång också, så håll utkik ;)

Och så vill jag återigen säga välkomna till nya besökare som har hittat hit, och tack till alla ni som kommenterar! Jag blir så glad av alla era fina ord! ♥

Här bjuder jag på en söt motljusbild på Mattias och Anna. Vi hade verkligen strålande väder den dagen vi fotograferade och ljuset gjorde verkligen så att höstfärgerna i träden kom fram!
Dessutom är det lättare att ta motljusbilder på hösten än på sommaren tycker jag, för solen står inte så högt den här tiden på året.

Vad tycker ni om bilden?




Klicka här för priser och mer information gällande parporträtt.
ElinLouise

Sv: Toppen då vet jag att de funkar :D

hihi!

kram

2010-10-29 | 10:44:32
Blogg: http://eelinslife.blogg.se/
Lena

jaääe fin bild

2010-10-29 | 11:02:07
Emma

sjuuuuukt fin bild! Verkligen, jag älskar den!

2010-10-29 | 21:50:14
Blogg: http://barakjelldahl.blogg.se/
EMMA - FOTO

sv; tack =)



Fin bild på Anna och Mattias =)

2010-10-31 | 09:23:18
Blogg: http://inhatewetrust.blogg.se/
Linn

jättemysig bild :)

2010-11-01 | 12:20:05
Blogg: http://lhfoto.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...