save the date

Fler läsare strömmar hit

Datum: 2010-10-27 Tid: 14:06:16

Tog mig nyss ett avslappnande bad, det var jätteskönt! Nu har jag återfått lite energi och koncentration så nu kan jag fortsätta plugga.

Förresten så har mitt läsarantal ökat dramatiskt de senaste dagarna. I söndags hade jag ett brakrekord på drygt 650 läsare, helt otroligt! Jag vet inte vad det beror på men det är jätteroligt så fortsätt kika in här :) Och kommentera gärna, jag blir jätteglad av alla era fina ord och komplimanger för mina bilder :)

Här är ytterligare en bild från Mattias och Annas parfotografering, som jag tycker är gullig. Tell me what you think. 



Vill du också boka mig till en parfotografering? Klicka in här för mer information och priser.

Olivia

Hej nu har jag lagt till dej :=)



Och ja måste säga att du är jätteee duktig fotograf!.

2010-10-27 | 15:01:48
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Felicia

Sv: Tack :)

Grymt fina bilder!

2010-10-27 | 18:33:00
Blogg: http://felinia.blogg.se/
olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: tack så himla mycket!:D



super fina bilder :)

2010-10-27 | 18:35:09
Blogg: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
sofia

Tack :) har en dröm om det... Men vet inte hur jag ska börja :/ Kanske modell för en dag hos dig! Ska önska mig det i julklapp :)<3

2010-10-27 | 21:12:38
Blogg: http://sofiajohansssons.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...