save the date

Myskväll hos Anna och Mattias

Datum: 2010-11-20 Tid: 12:42:30

Igår kväll var vi hem till Mattias och Anna och käkade tacos och kollade på Idol. Mycket trevligt var det! Men jag min klant glömde kameran hemma :( Hur ofta händer det liksom? Så sämst av mig. Så det blev inga bilder :( Men istället bjuder jag på en bild från Mattias och Annas parfotografering i höstas. Ja, nu säger vi höstas. För nu är det vinter.

Och Minnah klarade sig vidare igår kväll också, efter två himla bra framträdanden! Varje vecka hon klarar sig tänker jag att det är så jäkla grymt, speciellt eftersom hon faktiskt röstades ut en gång. Jag hoppas på henne och Jay i Globen!
Lill-Weise fick lämna Idol igår. Rätt eller fel tycker ni?

Sofie

Varsegod,

tyckte det var rätt som åkte ut. Alla är bra men någon måste åka hem varje fredag. :/



Ha en fin lördag!

2010-11-20 | 14:24:29
Blogg: http://skis.blogg.se/
Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

FEL!

2010-11-20 | 14:59:55
Blogg: http://jenfotografi.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fin bild! :)

2010-11-21 | 00:57:49
Blogg: http://adara.blogg.se/
emelie

Ja vatten gör sig så fint i stillbilder!



Bra att wise åkte ut! Jag tror och hoppas att Jay vinner :)

2010-11-22 | 10:46:19
Blogg: http://emeliefrolander.blogg.se/
Sussie

Synd att Weise åkte i fredags (fanns andra som borde åkt istället enl min smak) men jag har min "favo" kvar o hoppas på att Jay blir kvar till finalen :)

2010-11-25 | 10:35:56


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...