save the date

Min dag

Datum: 2010-05-11 Tid: 23:24:14

Nu har jag skaffat bibliotekskort - ytterligare ett steg mot att bli östgöte på heltid, haha! Lånade lite böcker till b-uppsatsen.
Sedan gick jag och köpte Fotosidan Magasin, för en bild jag har tagit är med där :D Det är en bild på Mattias från vår gymsession som vi hade för länge sedan. Kul att den kom med! :) Det gjorde mig så glad att min bild vad med i den tidningen så jag skuttade hela vägen till Peters Café där jag skulle träffa Tias för en fika. Sedan spelade vi bridge och det gick väl sisådär, upp och ner som med så mycket annars.

Det var min dag det.
Imorn bär det av hem till Norrtälje.


Carolina [fotograf]

Vad kul att du fick med din bild i tidningen :) Hoppas mina foton på "svensk sommar" kan pigga upp i bloggen ♥

2010-05-12 | 14:00:16
Blogg: http://caroflina.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...