save the date

Svalt och skönt

Datum: 2010-07-23 Tid: 15:14:09



Idag var det riktigt gött att jobba, av flera anledningar. Dels var det löjligt lite post, då går det fort som attan. Men framförallt var det molnigt och svalt, vilket gör livet som lantbrevbärare tusen gånger lättare att leva. Var riktigt behagligt i postbilen, fler sådana arbetsdagar tack!

Vid sjutiden ikväll åker vi ut på landet där vi tillbringar helgen med fiske, sällskapsspel, god mat och trevligt sällskap :)

Vi hörs på söndag hörrni. Tjingeling!
Foto

Härlig bild! :)

2010-07-23 | 16:58:37
Fotograf Jenny Eriksson

råkade klicka i väg för fort, namn och url kom inte med.. så kan det gå :)

2010-07-23 | 16:59:07
Blogg: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Anonym

följ varandra på bloglovin? :D

2010-07-23 | 19:27:17
Blogg: http://fonkusungnoen.blogg.se/
isabelle ewerlöf, vaniline.blogg.se, fotoblogg.

aa verkligen ;D

allt bra me dig dåå? :D <3

2010-07-25 | 19:21:10
Blogg: http://vaniline.blogg.se/
robin hood - gratis designhjälp

sv: jaha ja, hej hej :>

2010-07-25 | 19:47:51
Blogg: http://robinhoods.se


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...