save the date

Och en slank hon hit, och en slank hon dit...

Datum: 2010-07-19 Tid: 15:42:58

...och en slank hon ner i diket!
Japp, det hände mig idag på jobbet. Jag körde ner i diket. Men det är inte så farligt som det låter. Jag backade ner i diket, lugnt och försiktigt, tills jag satt fast. Intelligensnivån är inte på topp. Men jag fick möte, en stooor långtradare på en liten trång grusväg. Jag börjar backa och ser inte skymten av en mötesplats. Men så får jag syn på den där plätten, den såg ut att vara platt åtminstone. Men se tji fick jag, för under det "välkammade" gräset gömde sig ett dike och där hamnade jag och postbilen.
Som tur var fick jag hjälp upp av lastbilschauffören (som kom förbi mig på den lilla vägen, mission accomplished!) och en snäll mc-kille som råkade köra förbi just då (jädrar vad trafikerad den lilla kostigen var då helt plötsligt).

Kul när det händer lite oväntade grejer på jobbet så det inte bara är samma samma hela tiden. Måste få uppleva lite äventyr också!

Bilden har ingenting med dikeskörningen att göra, utom möjligvis PRÄSTENs lilla kråka... Långsökt kanske, men jag har ingen bild på incidenten så man tar vad man haver.

Jill och Hans 2009-08-15
Rånäs Slott

Minnah

Tack, vad glad jag blir! :) Ja, jag kände att det behövde hända något med håret och då fick det bli en lugg.. Trivs jättebra i det! :)



Usch, tur att din dikeskörning inte var värre.. Hoppas du är okej och självklart bilen med! ;)



Kram

2010-07-19 | 22:00:10
Blogg: http://minnah.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Sant! =)

2010-07-19 | 23:31:33
Blogg: http://michaelaa.webblogg.se/
Hanna

Hej det var länge sedan <3 om du vill så skulle det varit jätte snällt om du skulle kunna rösta på min sko som jag designat :D

2010-07-20 | 11:17:08
Blogg: http://hannathorsson.se
Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 | 15:32:03
Blogg: http://hallgreen.blogg.se/
niyat

Guh vad fint du fotar! ;p

2010-07-30 | 20:51:25
Blogg: http://mmyrules.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...