save the date

Julen 2010

Datum: 2010-12-27 Tid: 14:53:31

I bilder och text, precis som vanligt.

23 december
Då styrde vi kosan mot Norrtälje. I lastutrymmet på vår lilla lånebil fanns julklappar, katter och lite annat smått och gott som kunde vara bra att ha med.
På eftermiddagen klädde vi granen och lackade julklappar, helt enligt traditionen.

24 december
Självaste julafton! Och tillika min namnsdag (heter Eva i mellannamn). Överlägset årets bästa dag om du frågar mig! Julbord med allt vad det innebär, en tripp till kyrkogården och tända ljus, hem och se Kalle Anka och till sist klapputdelningen. Jag är galet nöjd med mina julklappar och jag ska visa er vad jag har fått, men det gör jag imorn.

25 december
Vaknade av att förkylningen hade ökat och jag laddade för att orka åka till Edsbro, till svärföräldrarna och alla svågrar och svägerskor. Med hjälp av alvedon och nässpray orkade jag upp ur sängen. Även där bjöds det på god mat och julklappsutdelning men efter den började alvedonen avta och vi bestämde oss för att åka hem.

26 december
Låg i soffan mer eller mindre hela dagen. Inte bara jag utan hela familjen. Roligare kan man väl ha, men det är inte mycket att göra när alla är sjuka.

Nu är vi i alla fall hemma igen och det är skönt. Förutom förkylningen så har jag haft en toppenjul. Jag hoppas ni har haft det också! :)
Anonym

Fina bilder..ja jag säger bara julen 2010..

2010-12-27 | 15:36:21
Fotograf Annie

Vad bra att din jul har varit bra (förutom förkylningen då)

Hoppas du mår bättre snart.

2010-12-28 | 00:21:25
Blogg: http://anniesfotografier.blogg.se/
elin

fina bilder!

sv; haha ja kanske de:D

2010-12-28 | 20:30:17
Blogg: http://coolasacucumber.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...