save the date

Mycket att stå i

Datum: 2010-08-07 Tid: 15:28:31

Mitt i flyttpackningen ska vi ordna en fest också. Kombinerad 30-årsfest och flyttkalas. Men det ordnar sig. Lite mycket just nu bara. Ska bli härligt ikväll att få umgås med nära och kära :) Och fira min blivande make som på tisdag fyller 30. Men då är vi mitt i flytten så vi festar nu istället.

Kommer säkert lite bilder från festen här på bloggen imorn. Ha nu en trevlig lördagkväll, det ska jag ha :)
sara

hej! allt bra? :)

kram

2010-08-07 | 16:19:55
Blogg: http://ssaralundberg.blogg.se/
Erika(jyringen)

sv.jag har i varje fall fått rekommenderat canon om man ska köpa systemkamera...ville först ha en sony eftersom den i beskrivningen lät bättre..vad tror du? lr tror du oxå att dom är lika bra??

2010-08-07 | 18:07:15
Blogg: http://jyringen.blogg.se/
Michaila

Ha en bra kväll!:)

2010-08-08 | 01:46:46
Blogg: http://michaila.blogg.se/
Erika(jyringen)

sv.ok så vet jag det i varje fall =)

2010-08-08 | 10:39:14
Blogg: http://jyringen.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...