save the date

Mitt i flytten

Datum: 2010-08-10 Tid: 07:51:10

Blev inget bloggande igår, fanns inte tid. Finns inte tid nu heller, men skriver ett snabbt inlägg iaf.
Vi är mitt i flytten men vi gjorde undan det värsta igår. Nya hemmet är fullt av kartonger, sopsäckar och möbler som alla står på fel plats. Efter att vi tömt lastbil och släpvagn igår blev vi bjudna på middag av goa vänner, helt underbart! Och middagen gick inte av för hackor så jag ska försöka norpa receptet vid tillfälle. Efter middagen tittade vi på liveunderhållning i form av polisarbete efter fotbollsmatchen mellan IFK och Hammarby. Sura Bajare slussades ut till bussar och bilar och IFK-fans fick ta skydd och fira segern i smyg. Emelie har skrivit ett inlägg och tagit bilder på händelsen.
Vid 10-tiden igår kväll körde vi ut på motorvägen, då var det dags att återvända till Norrtälje med lastbilen och släpvagnen. Vi ramlade in på Öwfre Höjden vid halv två i natt, lagom möra i kroppen och i huvudet.

Idag är det bara på't igen, vi har lite smått och gott kvar i lägenheten, såsom en hatthylla och en och annan gardin. Men det värsta är som sagt gjort och ikväll blir det ingen returresa, då intar vi Casa Peking och där planerar vi att bo framöver.


Tagen med min dassiga mobilkamera



- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...