save the date

Sista dagen för 10% rabatt på porträtt

Datum: 2010-04-30 Tid: 12:11:34



Idag är sista dagen för mitt vårerbjudande som du hittar här:

10% rabatt på porträttfotografering

För att boka kan du kontakta mig här:

Kontakta mig

 

Sara

Det var så lite så ;D

2010-04-30 | 12:33:23
Blogg: http://ssaraeek.blogg.se/
Kajsa

Fina kort du tar! :) Gillar med att fota, dock inte så duktig än. Om du har lust.. Du vill inte ge lite tips till mig? :)



Svar: Ja, det är himla störande.

2010-04-30 | 16:11:53
Blogg: http://sheeskake.blogg.se/
Kajsa

Svar: kul! :)

typ 5 saker man ska tänka på när man tar natur bilder och/eller porträtt.

Hur man ska tänka lite mer ljus och så.

Och sen har jag jätte svårt för inställningar, bländare grejset, isotal osv.

Har läst och läst, mebn lär mig det inte. =/

2010-04-30 | 16:23:26
Blogg: http://sheeskake.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...