save the date

Åter i kollektivet

Datum: 2010-04-25 Tid: 19:34:32

Så var man tillbaks i kollektivet. Tyst och tomt och luktar vin. Men så kan det va.
Snart är lilljäntan i huset tillbaks och då blir det full fart kan jag tro. Eftersom hon har varit hemma i helgen och ätit massa lagad mat och säkerligen kört bil, kan jag tänka mig att hennes energimätare är laddad till max. Inte mig emot, då blir det säkert en hel del roliga påfund under veckan.

Sitter här och äter biff med pasta och svampsås, supersmarrigt! Tack svärmor för all svamp :)
Snart ska jag göra ett ryck, måste gå och handla för kylen ekar lika tomt som lägenheten. Men den luktar inte vin iaf.
Kanske att jag till och med får för mig att rädda mijön på vägen till ICA.


Glöm inte att tycka till angående den eventuella tävlingen. Klicka här för att komma till inlägget och posta en kommentar med din åsikt. Tack!

Tobbe

Okej, Jo efter en vinkväll brukar man vara seg! ;)

Aha, vad trevligt! =)



Allt bra?.

2010-04-25 | 20:17:06
Blogg: http://tobbees.com
S A N N E

sv : ja, då är deet verkligen vår ! =)

2010-04-25 | 20:41:25
Blogg: http://sssssannes.blogg.se/


- Alla bilder i min blogg är tagna av mig om inget annat anges.

- Jag använder Photoshop CS5 när jag redigerar mina bilder.

- Klicka här för att läsa om min kamerautrustning.

- Klicka här för att se vad det kostar att boka mig som fotograf.

- Jag gör INTE bloggdesigner åt andra.

- Det är okej att fråga om vi kan följa varandra via Bloglovin, men det är inte säkert jag säger ja. Det beror om jag gillar din blogg eller inte. Vanligtvis följer jag enbart fotobloggar med bilder jag verkligen gillar. Klicka här för att prenumerera på min blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en glad och kreativ flicka som ofta har ganska många järn i elden.
Jag driver företaget Bäckers Foto i Norrköping. Utöver fotografi sysslar jag med bowling och bridge.
I bloggen bjuder jag på mitt liv, mina bilder och mina åsikter. Häng med, det blir skoj!

bloglovin




Fotokurser 2011
Läs mer...

Morgongåvefotografering
Läs mer...